Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Η ΘΕΙΑ ΛΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ «Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΟΣ»





   Η θεία Λένα της Tzogioπαρέας, σε ανάρτησή της τιτλοφορούμενη «Με το δάχτυλο στη σκανδάλη» και σε εν συνεχεία σχόλιά της, αναφερόμενη σε συνδημότες της που παρεμβαίνουν στο δημόσιο περί τα τοπικά διάλογο, όπως πράττει και η ίδια, τους χαρακτηρίζει ως ανόητους, καραγκιόζηδες, μειωμένης αντίληψης, πιστολέρος, ανθρώπους που ζουν σε βόθρους όπου και τρέφονται καθημερινά, γουρούνια, κλπ κλπ, σε αντιδιαστολή προς την ίδια, ως καθωσπρέπει και νοήμονα πολίτη με «Αρχές και Αξίες» (τα κεφαλαία δικά της), τις οποίες μάλιστα φιλοδοξεί και να μεταλαμπαδεύσει «στο Αύριο του Δήμου μας» (τα κεφαλαία δικά της).

   Επειδή όμως «και ο κρίνων κρίνεται» αλλά και «όπου ακούς πολλά κεράσια πάρε και μικρό καλάθι», ας δούμε μερικές από τις αρχές και τις αξίες που πράγματι εκπροσωπεί η συγκεκριμένη κυρία.

   Θυμόμαστε όλοι τις συκοφαντίες της εναντίον της δημοτικής αρχής του πρώην Δήμου Δροσιάς, την οποία κατηγόρησε ψευδώς για δήθεν αδιαφανείς χρηματοδοτήσεις συγκεκριμένου αθλητικού συλλόγου επιλεκτικά (και την οποία αναπαρήγαγε αργότερα «το συνεταιράκι» της Tzogias-Διονυσοσκουφίτσος-Νώντας).

   Σημειωτέον ότι στην αυτή ως άνω δημοτική αρχή συμμετείχε και η ίδια ως πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) και ότι, υπό την ιδιότητά της αυτή, δεν επέτρεπε σε κανένα άλλο να εισηγείται τα θέματα του Δ.Σ. παρά τα εισηγείτο η ίδια (και τα ψήφιζε βέβαια, αφού τα εισηγείτο).

   Όταν της επισημάνθηκε πως αυτή ήταν που είχε εισηγηθεί τις επίμαχες χρηματοδοτήσεις (εννοείται και τις είχε ψηφίσει) και πως με όσα έλεγε κατηγορούσε ανεπίτρεπτα τον εαυτό της πρωτίστως και μετά τους συναδέλφους και συνεργάτες της δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας που την είχαν τιμήσει εκλέγοντάς την ως πρόεδρο του Δ.Σ., τότε έσπευσε να «πετάξει την μπάλα στην εξέδρα» δια της μεθόδου «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε».

   Αξία πρώτη, λοιπόν: Η δημόσια κατασυκοφάντηση των συνεργατών και συναδέλφων σου.

   Αξία δεύτερη: Αγνωμοσύνη προς αυτούς που σε τιμούν ή, διαφορετικά, μη διστάζεις να δαγκώσεις το χέρι που σε τάιζε.

  Αξία τρίτη: Αποποίηση των δικών σου ευθυνών, ακόμα και όταν αυτές είναι προφανείς και αυταπόδεικτες σύμφωνα με τα ίδια τα λεγόμενα και τα πραττόμενά σου.

  Αξία τέταρτη: Καιροσκοπισμός, αριβισμός και τυχοδιωκτισμός ή, διαφορετικά, μη διστάζεις να κάνεις κωλοτούμπα, φτύνοντας εκεί που έγλυφες και γλύφοντας εκεί που έφτυνες.

   Λασπολογεί η θεία Λένα κάνοντας λόγο αορίστως και χωρίς καμία απολύτως τεκμηρίωση περί δήθεν υποκατάστασης των αρμόδιων Δικαστικών Αρχών (προφανώς παίρνοντας τη σκυτάλη από το δικηγόρο της Tzogioπαρέας), καθ’ ην στιγμή η συκοφαντία, σπορ στο οποίο συνηθίζει να επιδίδεται, σημαίνει πολλά περισσότερα και, συγκεκριμένα, σημαίνει να γίνεσαι ταυτόχρονα μηνυτής, εισαγγελέας και δικαστής.

   Αξία πέμπτη, λοιπόν: Εκτόξευε λάσπη στους άλλους για να κρύψεις τη δικιά σου την καμπούρα.

   Κατηγορεί η θεία Λένα τους άλλους για προσωποποίηση της πολιτικής αντιπαράθεσης καθ’ ην στιγμή, παρ’ όλον ότι οι χρηματοδοτήσεις όλων των χρηματοδοτούμενων σωματείων γίνονταν με τους αυτούς όρους και προϋποθέσεις, αυτή δε βγήκε να καταγγείλει ως αδιαφανείς (αν όντως το πίστευε) γενικά τις χρηματοδοτήσεις του συνόλου των χρηματοδοτούμενων σωματείων, ως ώφειλε να πράξει αν πράγματι εννοούσε όσα καταγγέλλει περί προσωποποίησης της πολιτικής αντιπαράθεσης, παρά προτίμησε να πυροβολήσει επιλεκτικά, στοχεύοντας συγκεκριμένο αθλητικό σωματείο και το προεδρείο του, κινούμενη καθαρά από λόγους προσωπικής εμπάθειας, τους οποίους δεν έκρυψε άλλωστε.

   Κατηγορεί η θεία Λένα (πάντα αορίστως και χωρίς να συγκεκριμενοποιεί σε τι ακριβώς αναφέρεται) τους άλλους για χρήση αχαρακτήριστων προσωνυμίων και εμετικά χυδαίων ετικετών σε βάρος των πολιτικών τους αντιπάλων, καθ’ ην στιγμή, προσωποποιώντας εντελώς το λόγο της, προσδίδει η ίδια στους δικούς της πολιτικούς  αντιπάλους αχαρακτήριστα προσωνύμια με εμετικά χυδαίο τρόπο, αποκαλώντας τους μεταξύ άλλων ανθρώπους μειωμένης αντίληψης που ζουν σε βόθρους όπου και τρέφονται, καραγκιόζηδες, ανόητους, πιστολέρος, γουρούνια, κλπ.

   Αξία έκτη: Κατηγόρα και ύβριζε τους άλλους αποδίδοντάς τους τα όσα πράττεις εσύ ο ίδιος.

  Στο κάδρο μπαίνει και ο αρχικωλοτούμπας καθηγητής της Tzogioπαρέας: «Λένα μου.. Συγχαρητήρια!», για να πάρει την απάντηση : «Ηλία μου… Χαίρομαι που σου άρεσε».
   (Κάνε μου λιγάκι «μου» και `γώ αμέσως θα σου κάνω «μου», γιατί στα πράγματα αυτά τα λόγια είναι περιττά κλπ κλπ) .

   Αξία έβδομη: Κωλοτούμπας αρχικωλοτούμπα αεί πελάζει.

   Μετά τον αρχιτζόγια, δηλαδή τον πιο πάνω (επίσημο τουλάχιστον) αρχηγό της Tzogioπαρέας, παρεμβαίνει αυτοπροσώπως ο ίδιος ο Tzogias-Διονυσοσκουφίτσος. Η αιτία; Μέσα στον οίστρο της, η θεία Λένα υβρίζει ως άνω συλλήβδην όλα τα τοπικά ανώνυμα blogs, sites και profiles, φωτογραφίζοντας έτσι πρωτίστως τον Σκουφίτσο, ο οποίος δράττεται της ευκαιρίας να παρέμβει προκειμένου να επαναφέρει την τάξη και, ταυτόχρονα, ν’ απαντήσει στο ερώτημα «γιατί σιώπησε η Διονυσοσκουφίτσα», ερώτημα που του έθεσε αυτός που τον έχει χαρακτηρίσει  ως τη «ντροπή του Διονύσου».

   Το αξιοσημείωτο εν προκειμένω είναι ότι, ενώ ο Σκουφίτσος υπεραμύνεται των ψευδώνυμων και ανώνυμων interneters («προκειμένου να υπάρχει ελεύθερη έκφραση και διάλογος») η θεία Λένα (προφανώς διότι της διαφεύγει πως ο Σκουφίτσος-Νώντας-Tzogias είναι ανώνυμος interneter - ου γαρ έρχεται μόνον) τους καταγγέλλει διαχρονικά «πως δε φοράνε παντελόνια»  (αγνοούσα προδήλως πως η ανωνυμία και η ψευδωνυμία αποτελεί νόμιμο κεκτημένο των πάσης φύσεως interneters και δη προστατευτέο) οπότε, άθελά της προφανώς, κράζει τον Σκουφίτσο-Νώντα-Tzogia πως «δε φοράει παντελόνια».

   Εν πάσει περιπτώσει, η θεία Λένα σπεύδει να επανορθώσει, εξαιρώντας τον Σκουφίτσο από τα ανώνυμα-ψευδώνυμα ιντερνετικά γουρούνια, με το πρόσχημα ότι η Διονυσοσκουφίτσα είναι ανενεργή.

   Και πάλι όμως ανακύπτει θέμα, διότι τόσο το ψευδώνυμο blog του Νώντα όσο και το ψευδώνυμο profile του Tzogia, είναι ενεργά, οπότε, σύμφωνα με τη θεία Λένα πάντοτε, και ο Νώντας και ο Tzogias είναι γουρούνια που ζουν και τρέφονται στους βόθρους (προφανώς με ακαθαρσίες).

   Απρόσεχτη η θεία Λένα.
   Ας τη βοηθήσει κάποιος.
   Κ. Μιχιώτη, μήπως εσείς;
   Ή μήπως εσείς κ. καθηγητά;
  Δεν είναι δυνατόν, εσείς ιδίως, να επιτρέψετε στη Λένα να σας κράζει πως οι  Νώντας -Tzogias είναι βουτηγμένοι στα … σκ@@ά.
   Και, μάλιστα, να της δίνετε και … συγχαρητήρια!

  Ενδιαφέρον έχει το ότι ο Σκουφίτσος (ως δικαιολογία για την αδρανοποίηση της Διονυσοσκουφίτσας) ισχυρίζεται πως… απέχει σκόπιμα από την προεκλογική περίοδο.
   Εδώ πέφτει άγριο γέλιο, μέχρις λιγοθυμίας, δεδομένου ότι και οι πέτρες γνωρίζουν πως ο Σκουφίτσος έχει υποκατασταθεί από τους κατ’ εξοχήν πιστολέρος του καλαφατελισμού Μιχιώτη, Νώντα, Tzogia.

   Η αλήθεια βέβαια είναι  πως ο Σκουφίτσος σιώπησε γιατί έβριζε τόσο σκαιά και τόσο πολύ τον Καλαφατέλη στο παρελθόν που δεν τον έπαιρνε στη συνέχεια να τον εκθειάζει στο ίδιο blog.
   Έτσι, «φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς» και προχώρησε ακάθεκτος στην εκτέλεση του συμβολαίου που υπέγραψε με τον καλαφατελισμό.

   Ωστόσο η θεία Λένα, παριστάνοντας την αθώα περιστερά που δε γνωρίζει, δεν είδε και δεν κατάλαβε τίποτα «για το έγκλημα», σπεύδει να δηλώσει προσποιητά πως… τώρα «μαθαίνει» τους λόγους που σιώπησε η Διονυσοσκουφίτσα καθώς και ότι τους σέβεται και τους επικροτεί.
  Δηλαδή, παίζοντας θέατρο η Λένα με τον Σκουφίτσο, προσπαθούν να ταΐσουν με σανό τον κοσμάκη πως, δήθεν-τάχα, ο Σκουφίτσος, ως φυσικό πρόσωπο, … απέχει σκόπιμα από την προεκλογική περίοδο.
   Το καραγκιοζιλίκι, η υποκρισία και η ξεφτίλα στο ζενίθ.
   Πιό καραγκιόζης, πιό υποκριτής ή πιό ξεφτίλας πεθαίνεις.
  Και όμως, η Λένα που πρωταγωνιστεί ως άνω στο θέατρο σκιών του καλαφατελισμού έχει το θράσος να δείχνει αλλού.

  Λένα μου, όσο κι αν δείχνεις αλλού δε μπορείς να κοροϊδεύεις πιά σε ό,τι αφορά την πραγματικότητα που δεν είναι άλλη παρά ότι έχεις περάσει πλέον στον κύκλο των πιστολέρος του καλαφατελισμού, μπροστά στους οποίους αυτοί που δείχνεις κρατάνε…  νεροπίστολα.
  Απόδειξη της προαγωγής σου και η σχετική παρέμβαση του Γιάννη Καλαφατέλη : «Κα Χριστοφίδου δεχτείτε και από μένα τα συγχαρητήριά μου».
   Άντε, Λένα μου, πάρε και το παράσημο από τον «μπόση».
   Ποιός στη χάρη σου!
   Άξιος, πράγματι, ο μισθός σου!

   Ωστόσο, θεία Λένα μου, εσύ ως γνήσια παραμυθατζού γνωρίζεις άριστα πως όσο να δείχνεις και πάλι να δείχνεις επιμένοντας πως ο βασιλιάς του βασιλείου του καλαφατελισμού φοράει ρούχα, στο τέλος όλοι θα δουν πως αυτός είναι γυμνός.
   Ελπίζουμε να το έχουν δει πριν από την απομάκρυνση εκ του ταμείου των προσεχών δημοτικών εκλογών.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου