Πέμπτη 8 Απριλίου 2021

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟ


 Η σκηνή (στο όνειρο εαρινής νυκτός) διαδραματίζεται στο γραφείο κάποιου (φανταστικού πάντοτε) Δημάρχου:

Ντρίιιιν (ήχος τηλεφώνου).
ΔΗΜΑΡΧΟΣ : Ναι;
ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ : Γειά σου Δήμαρχε.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ : Καλώς τον! Σε τι οφείλω την τιμή;
ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ : Γνωρίζεις ότι ήμουν πάντοτε και είμαι μέχρι σήμερα μαζί σου.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ : Ευχαριστώ. Και `γω πάντοτε στη διάθεσή σου.
ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ : Σε άκουσα που μίλαγες για τις ευκαιρίες που μπορεί να δώσει μιά θεομηνία. Το πήρα το μήνυμα και έφιαξα μιά εταιρεία για την αποκατάσταση των καταστροφών από την πρόσφατη θεομηνία.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ : Πότε την έφτιαξες την εταιρεία, πριν ή μετά τη θεομηνία;
ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ : Λίγες μέρες μετά. Αφού σου είπα ότι η έμπνευση μου ήρθε όταν άκουσα που μίλαγες για «ευκαιρίες», οπότε  μου ήρθε στο νου η λέξη «εταιρείες».
ΔΗΜΑΡΧΟΣ : Μπράβο ρε θηρίο! Είσαι φοβερός! Θα σου κάνουμε μία απ’ ευθείας ανάθεση. Άλλωστε, γι’ αυτό κηρύχθηκε ο Δήμος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, για να μη χρειάζονται διαγωνισμοί και καθυστερούμε. Κι άμα χρειαστεί, μπορούμε να ζητήσουμε και παράταση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης. Αυτό που προέχει είναι η δουλειά να γίνει γρήγορα. Για το καλό του τόπου βέβαια.
ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ : Εμ, βέβαια! Και γω για το καλό του τόπου την έφτιαξα την εταιρεία. Σαν πρώην αντιδήμαρχος, τον τόπο μου τον πονάω και είπα να βοηθήσω την κατάσταση. Έχω όμως ένα προβληματάκι. Μηχανήματα νοικιάρικα για την περίσταση βρίσκω αλλά δε βρίσκω οδηγούς. Έχω κάποιους από το σόι διορισμένους στο Δήμο. Μήπως να παίρνανε κανονική άδεια για να δουλέψουν σε μένα;
ΔΗΜΑΡΧΟΣ : Το συζητάς; Και σ’ αυτούς να δώσουμε κανονική άδεια και σε κανέναν ακόμα άμα χρειάζεται.
ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ : Χρειάζεται, χρειάζεται! Επιτρέπονται όμως οι κανονικές άδειες σε κατάστασης έκτακτης ανάγκης;
ΔΗΜΑΡΧΟΣ : Απαγορεύονται! Και, όχι μόνον αυτό, αλλά και όσες κανονικές άδειες υπάρχουν ανακαλούνται.
ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ : Εκτός απ’ αυτό, έχουμε άλλο πρόβλημα ;
ΔΗΜΑΡΧΟΣ : Ψιλοπράγματα. Για να εργαστούν αδειούχοι υπάλληλοι του Δήμου σ’ εσένα, πρέπει πρώτα να πάρουν αντίστοιχη άδεια εργασίας από το υπηρεσιακό συμβούλιο και να επακολουθήσει δική μου σχετική απόφαση που να τους επιτρέπει τη συγκεκριμένη εργασία.
ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ : Τότε πως θα γίνει;
ΔΗΜΑΡΧΟΣ : Έλα καημένε, που πνίγεσαι σε μιά κουταλιά νερό! Άμα προκύψει θέμα, θα πω πως δεν ενδιαφέρει το Δήμο τι κάνουν οι υπάλληλοί του όταν βρίσκονται σε άδεια και θα βάλω την υπεύθυνη Αντιδήμαρχο Καθαριότητας να λέει  και αυτή τα ίδια. Άμα δεν πιάσει αυτό και μας στριμώξουν ότι παρανομούμε, θα πω ότι εγώ δεν είμαι τυπολάτρης όταν πρόκειται για το καλό του τόπου. Δε παρακολούθησες τι είπα για τα Νερά; Είπα ότι ένας δήμαρχος δεν πρέπει να είναι τυπολάτρης και ότι δικαιούται ακόμη και να παρανομεί όταν πρόκειται για το καλό του τόπου. Τους «τάπωσα» κανονικά και πήρα τις εκλογές! Την ίδια τακτική θ' ακολουθήσω και τώρα και άστους να πάνε να κουρεύονται.
ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ : Μπράβο! Καλά το σκέφτηκες δήμαρχε! Προ πάντων το καλό του τόπου!
 

Μέχρις εδώ, όλα κυλούσαν λίγο – πολύ ομαλά. Στη συνέχεια όμως, όπως συμβαίνει συνήθως στα όνειρα, το σενάριο χειροτέρεψε αιφνιδιαστικά και απότομα:

ΔΗΜΑΡΧΟΣ : Έχε υπ’ όψη σου ακόμα ότι κάποιοι μπορεί ν’ αρχίσουν να μιλάνε για μαύρη και ανασφάλιστη εργασία και να σκαλίζουν παραπάνω.
ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ : Ναι μωρέ Δήμαρχε. Δεν έχεις άδικο. Αυτοί που δε θέλουν το καλό του τόπου είναι ικανοί για όλα. Μην ανησυχείς όμως. Έχω εγώ ράμματα για τη γούνα τους. Άμα λάχει, υπάρχουν και τα κουμπούρια!


Στο σημείο αυτό, ξύπνησα κάθιδρος! Ουφ, όνειρο ήταν, εφιάλτης! Ευτυχώς, όλα καλά!!!


Υ.Γ. Υπογραμμίζεται ότι οποιαδήποτε τυχόν σύνδεση του περιεχομένου του πιό πάνω ονείρου με πραγματικά γεγονότα είναι εντελώς συμπτωματική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου